post-image

El responsable de Seguretat i Coordinació de Sistemes de Gestió Integrada de TRAM, Àngel Bustos, atendrà dijous 8 d’abril de 10 a 13 hores les preguntes, queixes, suggeriments, comentaris i qüestions diverses que facin arribar les persones usuàries del tramvia a través de les xarxes socials Twitter, Facebook, Instagram i Whatsapp.

Bustos és la persona especialitzada en els sistemes de seguretat i higiene al Tramvia, de la Política de Medi Ambient de TRAM, de la salut i l’habilitació de l’equip, de la Prevenció de Riscos i de les mesures de prevenció contra la COVID-19 preses des de l’inici de la pandèmia, entre d’altres temes relacionats amb el sistema de gestió integrada. I, es posa a disposició de les persones usuàries i de la societat en general que puguin tenir inquietuds potenciades per la incertesa actual al voltant d’aquests temes.

Per identificar les respostes, cada director o directora de departament que participa en aquesta acció a les xarxes posa el seu nom real, com ja fa l’equip d’Atenció a Clients, i també el seu càrrec.

El Tramvia va iniciar l’any 2019 la campanya amb la què tots els membres de la Direcció responen un dia a aquests canals d’atenció a clients. D’aquesta manera, es facilita a les persones usuàries la possibilitat d’accedir directament a les que són al capdavant del transport públic i; a la inversa, la Direcció de TRAM tracta personalment amb els i les usuàries i es posa en el lloc de l’equip d’Atenció a Clients.

En total, els nou canals d’atenció a clients que gestiona TRAM (les oficines físiques, el telèfon gratuït, Twitter, Facebook, el web, l’aplicació mòbil, l’intèrfon de les parades, Whatsapp i el personal itinerant) reben més de mil peticions mensuals de mitjana, de les quals més del 50% arriben via Whatsapp.